Strona główna > Mobile > Omnichannel i e-raty jako magnes na klientów

Sukces w sprzedaży Internetowej w dużej mierze zależy od pieniędzy. Jeśli Twój asortyment będzie droższy niż u konkurencji - na pewno stracisz wielu klientów. Jeżeli będziesz sprzedawał taniej - wzbudzisz zainteresowanie, ale też nieufność. Co zatem zrobić, aby przyciągnąć klientów do Twojego sklepu? Zrób coś, czego oni od Ciebie oczekują!

Omnichannel

Rozwój rynku e-commerce jest w Polsce szybszy, niż kiedykolwiek. Dzisiaj sklep stacjonarny już nie wystarczy, aby z zysków opłacić kilku pracowników. Każdy sklep powinien drążyć jak najwięcej kanałów, którymi potencjalni konsumenci będą trafiać do sprzedawcy.

Czego więc potrzebujesz, aby zwiększyć sprzedaż? Musisz dostosować swoją witrynę do wymagań konsumentów i sprawić, aby Twoje obydwa sklepy niczym się od siebie nie różniły. Mowa oczywiście o ilości asortymentu i jego cenie. Produkty znajdujące się na sklepowej półce nie powinny być droższe, niż w Twoim sklepie online. Pamiętaj, że konsumenci mogą wejść na stronę Twojego sklepu tylko po to, aby upewnić się o Twoim adresie siedziby stacjonarnej. Jeśli zauważą różnicę w cenie produktów - na pewno Cię nie wybiorą.

Płatność odroczona lub ratalna

Pozwól swoim klientom zakupić towar z możliwością opłacenia go dnia następnego. Dzięki temu wielu konsumentów, którzy nie mają przy sobie pieniędzy będzie mogło zrobić u Ciebie zakupy. Ten jeden dzień bez zapłaty Cię nie zbawi, a być może zapewni zaufanie i powrót klienta w przyszłości. Oprócz płatności odroczonej, zastanów się nad e-ratami. Większość konsumentów nie ma funduszy na zakup nowego gadżetu, telewizora czy prezentu dla dziecka. Jeśli zapewnisz ratalną spłatę zobowiązania, zyskasz bardzo wielu nowych klientów, gdyż niewiele e-sklepów w Polsce gwarantuje raty.

Czy to Ci wystarczy?

Jeśli pokażesz klientom, że Ci na nich zależy - zostanie to docenione. Zadbaj o swoją stronę i metody płatności. Jeśli Twój klient będzie miał swobodę finansową, na pewno zrobi u Ciebie zakupy większe, niż planował. Nie ma większego magnesu na klientów, niż finanse, bo cały świat kręci się w okół pieniądza.