Strona główna > Płatności w różnych walutach > Polski operator szybkich płatności partnerem Omnichannel Retailing Forum

Polskie sklepy internetowe mogą liczyć na szybszy rozwój dzięki operatorom szybkich płatności online. Największa tego typu firma w Polsce, marka Dotpay wprowadziła sprzedaż międzynarodową i została partnerem Omnichannel Retailing Forum. Co to oznacza dla branży e-commerce w Polsce? Nieograniczone możliwości.

Zadecydował rozwój

Rozwój Dotpay zadecydował o docenieniu tej marki na świecie. Firma wprowadziła ponad 200 kanałów płatności, w tym 80 banków spółdzielczych. Do niedawna tylko pewien procent konsumentów mógł swobodnie korzystać z usług Dotpay, a dziś mogą już wszyscy.

Przejrzyste raporty i wysoki poziom bezpieczeństwa

Polskie sklepy internetowe, które współpracują z operatorem szybkich płatności mogą generować bilanse i zestawienia, które mogą dołączyć do ksiąg rachunkowych sklepu. Nawet płatności międzynarodowe nie stanowią już problemu, ponieważ pieniądze są przewalutowane i trafiają do kasy sklepu w złotówkach. Dzięki temu rodzime sklepy mają cały świat przed sobą i już nakręcają koniunkturę transgranicznej sprzedaży.

Wysoki poziom zabezpieczeń transakcji to powód, dlaczego Omnichannel Retailing Forum zadecydowało o partnerstwie z Dotpay. Firma może się pochwalić najwyższym poziomem zabezpieczeń, dlatego transakcje bezgotówkowe są najbezpieczniejszą formą zakupów w Polsce.

Responsywne bramki płatności

Krakowska spółka dba nie tylko o e, ale również o m-commerce wprowadzając responsywne bramki płatności, które dostosowują się do wielkości urządzenia mobilnego. Polscy i międzynarodowi klienci mogą zatem kupować w rodzimych sklepach przy pomocy smartfonów i tabletów, co było nieporadne do 2014 roku.

Powód do dumy

Nie oszukujmy się - to operatorzy płatności internetowych zadecydowali o gwałtownym rozwoju całego rynku e-commerce. Dzięki takim firmom jak Dotpay, Polskie sklepy internetowe mogą prowadzić sprzedaż międzynarodową, co powinno powodować dumę w głowach wszystkich kupujących online. Co czeka nas w przyszłości? Skoro Omnichannel Retailing Forum doceniło Polską firmę (a robią to rzadko), zapewne szykowane są kolejne udogodnienia, które wprowadzą e-sprzedaż na jeszcze wyższy, nieosiągalny do tej pory poziom.